آخرین خبرها
خانه / اخبار / گزارش جلسه پایانی اعضای شورای فرماندهی حوزه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه شهید بهشتی در سال ۱۴۰۲

گزارش جلسه پایانی اعضای شورای فرماندهی حوزه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه شهید بهشتی در سال ۱۴۰۲

بسمه تعالی

🔸جلسه پایان سال ۱۴۰۲ و ابلاغ برنامه‌های سال ۱۴۰۳ هر یک از معاونت‌های حوزه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه در روز چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ با حضور اعضای شورا و فرمانده حوزه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه هر یک از اعضا به بیان نظرات و گزارش فعالیت‌های انجام شده در بخش محوله خود پرداختند.

در ادامه حاج حسین عظیمی فرماندهی حوزه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و التماس دعا در این ماه مبارک، از فعالیت‌های انجام شده هر یک از معاونت‌ها تشکر و قدردانی نموده و برنامه‌های مصوب سال ۱۴۰۳ را ابلاغ نمودند.

ایشان ضمن دعوت از هر یک عزیزان جهت برپایی هرچه با شکوه تر برنامه‌ها و جذب حداکثری همکاران دانشگاهی تاکید نمودند.

مهندس عظیمی ضمن تشکر از آحاد مردم جهت حضور باشکوه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، این حضور باشکوه را مشت محکمی بر دهان بدخواهان و دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران دانسته و از اینکه این حضور باعث شادی قلب نازنین رهبر فرزانه جمهوری اسلامی ایران حضرت ‌ آیت اله امام خامنه‌ای گردیده ابراز خرسندی نمودند.

ایشان ضمن تاکید بر حفظ اصل اخلاق مداری در نزد بسیجیان دانشگاه، تاکید نمودند همه اعضای بسیج ضروری است در امور و وظایف محوله سازمانی خود به عنوان کارمند نمونه انجام وظیفه نموده و همیشه الگویی برای سایر همکاران باشند.

در پایان فرمانده حوزه ضمن تبریک پیشاپیش عید نوروز ۱۴۰۳ ، برای همه عزیزان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون از درگاه ایزد منان مسئلت نمودند.

 

🔸شورای فرماندهی حوزه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه شهید بهشتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *