آخرین خبرها
خانه / اخبار / بیانیه حوزه بسیج کارکنان درباره شهادت رئیس جمهور و همراهان

بیانیه حوزه بسیج کارکنان درباره شهادت رئیس جمهور و همراهان

سَلامٌ عَلَى إِبراهِیمَ،کَذَلِکَ نَجزِی ٱلمُحسِنِینَ، إِنَّهُۥ مِن عِبَادِنَا ٱلمُؤمِنِینَ

بار دیگر خادمی از جمع خادمان ملت راه معراج را در پیش گرفت و آسمانی شد.

رئیسی عزیز که سالیان متمادی را صرف خدمت به مردمان این مرز و بوم کرده بود پاداش خدمت خود را از درگاه حق گرفت و به خیل همقطاران شهیدش پیوست.

سید ابراهیم جزء کسانی بود که قبل از شهید شدن، شهید بود. او که در این سال ها تمامی تهمت ها، هجمه ها و طعنه ها را به جان خریده بود اما ذره ای تردید به خود راه نداد و بر تلاش و همت خود برای خدمت به مردم ایران زمین افزود و به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری آزردگی هایش از ناسپاسی و طعن برخی بدخواهان، مانع تلاش شبانه روزیش برای پیشرفت و اصلاح امور نمی شد.

شهادت، مدال سرخ و گلگونی بود که به این قهرمان ملی تعلق گرفت او که از هیاهوهای سیاسی و نشات گرفته از هوی و هوس دنیوی؛ به دور بود و چه هنرمندانه تا آخر نیز در این طریقت قدم برداشت و فرمایش بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را معنائی دوباره بخشید: هنر آن است که بی هیاهوهای سیاسی و خودنمائی های شیطانی برای خدا به جهاد برخیزد و خود را صرف هدف کند نه هوی، و این هنر مردان خداست.

ما بسیجیان حوزه مقاومت بسیج کارکنان، عروج ملکوتی شهید جمهور سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش را به پیشگاه حضرت بقیه الله اعظم ارواحنا لمقدمه الفداء، مقام معظم رهبری، ملت عزیز ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای این شهیدان والامقام علو درجات و برای خانواده های محترم شان صبر، اجر و سلامتی مسالت داریم.

(روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه شهید بهشتی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *