آخرین خبرها
خانه / اخبار / پیام تسلیت فرمانده محترم حوزه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه شهید بهشتی به مناسبت شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس

پیام تسلیت فرمانده محترم حوزه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه شهید بهشتی به مناسبت شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

پیام تسلیت فرمانده محترم حوزه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه شهید بهشتی به مناسبت شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس.

 

در روزهایی که شدّت یافتن ظلم و قساوت دشمن صهیونیست در غزّه، دلبستگان به مسأله‌ی فلسطین را غمگین و خشمگین ساخته، شهادت مهمان گرانقدر جمهوری اسلامی، دکتر اسماعیل هنیه؛ رئیس دفتر سیاسی حماس، دل همه علاقمندان و ارادتمندان به آرمان آزادی قدس شریف را به درد آورد.

 

ما خود را در پیوند با ملّت آزاده فلسطین، عزادار و موظّف به حمایت از برادران و خواهران فلسطینی می‌دانیم. امروز بازگشت به عزّت و اقتدار برای امّت اسلامی، منحصراً در گرو مقاومت و مجاهدت در برابر استکبار و نقشه‌های خباثت‌آمیز آن، و مسأله‌ی فلسطین در رأس همه‌ی مسائل بین‌الملل اسلامی است.

 

دکتر اسماعیل هنیه علی رغم از دست دادن خانواده خود در راه آزادی فلسطین، دست از هدف والای خود برنداشت و در مسیر جاودانگی، ایثار، مردانگی، شجاعت و دلاور مردی حرکت نمود و به درجه رفیع شهادت نائل آمد و این پاداش مردان خداست تا در کنار خدای خود جاودانه روزی نصیبشان شود، اینان قهرمانانی هستند که کشور ما بارها آنها را تجربه کرده است و دلاور مردانی که هیچگاه از یاد و خاطره ما بیرون نخواهند رفت.

 

حوزه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه شهید بهشتی این ترور ناجوانمردانه و وقیحانه را محکوم نموده و این ضایعه بزرگ را به ملت صبور، با وجدان و همیشه در صحنه ایران اسلامی و مردم مظلوم فلسطین صمیمانه تسلیت عرض نموده و یقین دارد جبهه مقاومت اسلامی سزای این عمل وقیحانه‌ را با پاسخی سخت و کوبنده خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *